منچستریونایتد شایسته شکست خوردن مقابل آرسنال بود

منچستریونایتد شایسته شکست خوردن مقابل آرسنال بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوک شاو مدافع منچستریونایتد معتفد است که آرسنال با شایستگی به پیروزی رسید و آن‌ها نباید اجازه می دادند تا میزبان نبض بازی را در اختیار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد در استادیوم امارات مقابل هم به میدان رفتند. در این دیدار جذاب و پرگل، ابتدا شیاطین سرخ روی شوت زیبای مارکوس رشفورد به گل رسیدند، اما خیلی سریع انکتیا با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم آرسنال موفق شد با شوت تماشایی ساکا پیش بیافتد، اما اولین گل لیساندرو مارتینز آرژانتینی در لیگ برتر باعث شد تا دوباره همه چیز برابر شود تا اینکه در آخرین دقایق بازی، ادی انکتیا گل پیروزی توپچی‌ها را به ثمر رساند تا آن‌ها فاصله خود را با سیتی به پنج امتیاز افزایش داده باشند. 

به نقل از سایت گل، شاو به اسکای اسپورتس گفت: "در نیمه دوم شایسته شکست خوردن بودیم. نباید اجازه می دادیم تا به طور کامل بازی را کنترل کنند. گل خوردن در دقایق پایانی واقعا دردناک است. تا آخرین لحظه داشتیم می جنگیدیم، اما باید در همه مقاطع حواس خودمان را جمع می کردیم و دیدید که یک لحظه غافلگیری باعث شد چه بلایی بر سر ما بیاید."

4416