وایرال شدن نگاه جالب کودک هوادار النصر به رونالدو

وایرال شدن نگاه جالب کودک هوادار النصر به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو روز یکشنبه اولین بازی رسمی خود را در النصر داشت و به نظر می رسد که کودک هواداری که او را پیش از بازی همراهی می کرد، نمی توانست جلوی خوشحالی و ذوق زدگی خود را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پس از حضور در بازی منتخب الهلال و النصر مقابل پی اس جی، بالاخره اولین بازی خود را برای النصر انجام داد.  در حقیقت کریستیانو به علت محرومیت دو جلسه ای به علت شکستن موبایل کودک هوادار در بازی یونایتد و اورتون نتوانسته بود در دو بازی قبلی النصر حضور پیدا کند اما شب گذشته بالاخره طلسم شکنی کرد.

رونالدو یکشنبه اولین بازی خود را در لیگ عربستان در بازی النصر و الاتفاق داشت. ستاره 37 ساله بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و به تیمش برای کسب پیروزی کمک کرد. پیش از بازی و در حالی که رونالدو قصد ورود به زمین را داشت، کودک هواداری که در کنارش بود، حسابی ذوق زده بود و به نظر می رسید که خودش را خوش شانس ترین آدم کره زمین می داند. در حقیقت چشمان این کودک کاملا برق می زد و از حضور در کنار فوق ستاره پرتغالی به شدت ذوق زده و هیجان زده بود.

رونالدو هر چند که در بازی مقابل پی اس جی درخشان ظاهر شده بود اما در بازی النصر و الاتفاق شب چندان خوبی را نداشت و نتوانست موثر باشد.

4125