تکذیب تمایل بایرن مونیخ به ستاره چلسی

تکذیب تمایل بایرن مونیخ به ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر مطبوعات انگلیس شایعاتی در مورد تمایل بایرن مونیخ به کای هاورتز ستاره المانی چلسی مطرح کرده بودند اما حالا "اسپورت 1" در گزارشی این شایعات را تکذیب کرده و اعلام کرده است که باواریایی ها هیچ تمایلی به خرید این بازیکن ندارند. بدین ترتیب فعلا می توان گفت که بحث بازگشت هاورتز به بوندسلیگا منتفی است.

به گزارش فوتبالی، اسپورت 1 گزارش داده است که بایرن مونیخ نه حالا و نه در آینده هیچ برنامه ای برای خرید هاورتز ندارند چرا که این بازیکن را گزینه مناسبی در برنامه های خود نمی دانند و با جذب او مخالف هستند. در حقیقت مدیران بایرن حس می کنند که با حضور جمال موسیالا دلیلی وجود ندارد که بخواهند هاورتز را به خدمت بگیرند و جلوی پیشرفت موسیالا را بگیرند.

فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار آلمانی شبکه اسکای اسپورت نیز این خبر را تایید کرد و اعلام کرد که بایرن در این زمستان به جز بلیند و سومر هیچ خرید دیگری نخواهد داشت. مدیران بایرن سعی می کنند که تمدید قرارداد چوپو موتینگ را قطعی کنند و قرار نیست که خرید زمستانی دیگر داشته باشند و به همین خاطر نباید شایعاتی که در مورد انتقال هاورتز به مونیخ مطرح می شود را جدی بگیریم.

4125