واکنش ژاوی به درخشش دروازه‌بان آلمانی تیمش مقابل ختافه

واکنش ژاوی به درخشش دروازه‌بان آلمانی تیمش مقابل ختافه

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لالیگا، بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر ختافه را شکست دهد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی مارک آندره تر اشتگن عملکرد بسیار خوبی داشت و با درخشش او بود که بارسلونا توانست سه امتیاز را بگیرد و مقابل ختافه کلین شیت کند.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از درخشش تراشتگن در این بازی از او تمجید کرد و گفت:« شاهد بهترین فرم تراشتگن در سال های اخیر هستیم. برای او خوشحالم چون همیشه حامی اش بودم. تراشتگن یک رهبر است. او سخت برای تیم تلاش می کند و مهم است که دروازه بانی داشته باشید که بتواند مانند متس باعث پیروزی شما شود.» 

ژاوی همچنین درباره عملکرد بازیکنانش در این دیدار گفت:« کلین شیت کردیم اما می توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم. لازم است که در خانه بهتر از این بازی کنیم. فکر می کنم خستگی ذهنی بازیکنان قابل توجه است. این یک پیروزی مهم است اما در کل عملکرد خوبی نداشتیم.»

ژاوی درباره عملکرد ختافه و نقطه ضعف بارسلونا در این بازی گفت:« آن ها چندین بار روی ضد حملات برای ما خطرساز شدند اما در کل خطر حقیقی ای ایجاد نکردند. در مجموع، حال همه باید برای بازی کوپا دل ری در روز چهارشنبه آماده باشند.»

1470