لیست خروج استقلال با حضور 2 نفر؟

لیست خروج استقلال با حضور 2 نفر؟

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار غیررسمی حاکی از منتشر شدن لیست خروج استقلال است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اتفاق‌های به وجود آمده طی چند روز گذشته، حضور سیاوش یزدانی در لیست خروج استقلال، اتفاقی قابل پیش‌بینی بود و گویا ساپینتو به جز شماره 7 تیمش، نام سجاد شهباززاده را هم در لیست خروج قرار داده است. 

بازیکنی که در بازگشت به استقلال، شرایط خوبی را در این تیم سپری کرد و همانطور که پیش از این نوشته بودیم، به احتمال زیاد، با گرفتن رضایتنامه‌اش، راهی فولاد خواهد شد. البته که شماره 10 آبی‌ها، بر خلاف یزدانی، مشکلی برای حضور در تمرین استقلال ندارد و در تمرین امروز تیمش هم شرکت کرده بود.

نکته عجیب اینکه خبری از نام عزیزبک آمانوف در این فهرست نیست. بازیکنی که از او به عنوان گزینه اصلی خروج از استقلال نام برده می‌شد و گفته شده بود که امکان ندارد او به همکاری با این تیم یا بهتر بگوییم، ریکاردو ساپینتو ادامه دهد.

برخی رسانه ها به جز آمانوف، از سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، رضا میرزایی و حتی آرمان رمضانی هم به عنوان نفراتی یاد کرده بودند که احتمال جدایی‌شان از استقلال وجود دارد اما هنوز جدایی آنها قطعی نیست و گویا ساپینتو تصمیم گرفته فقط روی نام دو بازیکن تیمش خط قرمز بکشد و می‌خواهد به بقیه شاگردانش فرصت دهد.

باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.

1984