درخواست عجیب یک هوادار از سرمربی رئال مادرید: آدامس!

درخواست عجیب یک هوادار از سرمربی رئال مادرید: آدامس!

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر تصویر عجیبی از یک هوادار پیش از بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامس منتشر شده که از کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می خواهد که به او آدامس بدهد!

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی علاقه ویژه ای به آدامس جویدن دارد و برای این که استرس خود را در طول بازیها کنترل کند، از آدامس استفاده می کند. همین مسئله باعث شد تا یک هوادار پیش از بازی رئال مادرید و بیلبائو از مربی ایتالیایی بخواهد که به او آدامس بدهد. کارلو در ابتدا با تعجب به این هوادار نگاه کرد و بعد از آن دستش را در جیبش کرد و به این هوادار آدامس داد!

رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو توانست با گلهای کریم بنزما و تونی کروس با نتیجه دو بر صفر پیروز شود تا اختلاف سه امتیازی خود را با بارسلونا در صدر جدول لالیگا حفظ کند. در حال حاضر دوئل قهرمانی نیم فصل همچنان میان دو تیم ادامه دارد. البته رئال مادرید فعلا باید تمرکز خود را روی بازی کوپا دل ری بگذارد. رئال مادرید پنجشنبه شب در ورزشگاه برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری خواهد بود. رئال پس از وداع با سوپرجام اسپانیا همه تلاش خود را در تورنمنت های باقی مانده انجام می دهد.

4125