رئال مادرید به دنبال جذب مدافع راست اسپانیایی

رئال مادرید به دنبال جذب مدافع راست اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه پرتغالی رکورد گزارش داده است که رئال مادرید مذاکرات را برای خرید پدرو پورو دفاع راست اسپانیایی باشگاه اسپورتینگ پرتغال اغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، پورو در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه تاتنهام قرار دارد اما اگر انتقالش نهایی نشود، رئال مادرید در تابستان آینده به سراغش خواهد رفت. در حقیقت نشریه پرتغالی "اوجوگو" گزارش داده است که این دفاع راست پیشنهاد حضور در اسپورتینگ را رد کرده است چرا که هدفش انتقال به رئال مادرید در ژانویه است. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو تخمین زده می شود و اسپورتینگ قیمتش را 45 میلیون یورو تعیین کرده است.

در حال حاضر دنی کارواخال، لوکاس وازکز و آلوارو اودریوزولا دفاع راست های رئال مادرید هستند. کارواخال کاپیتان چهارم و یکی از بازیکنان مهم و باتجربه در رئال مادرید است اما مشکل این جاست که در سالهای اخیر مصدومیت های زیادی داشته و نتوانسته کیفیت مطلوبی ارائه بدهد. لوکاس وازکز پس از سالها حضور در پست وینگر در سالهای اخیر به دفاع راست تبدیل شده و اودریوزولا جایی در برنامه های رئال مادرید و آنچلوتی ندارد. وینیسیوس توبیاس دفاع راست برزیلی که قرضی از شاختار به کاستیا ملحق شده است، گزینه دیگر رئال مادرید به شمار می رود.

4125