مذاکره بارسلونا با مهاجم رئال مادرید

مذاکره بارسلونا با مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا با مارکو آسنسیو مهاجم رئال مادرید تماس گرفته تا این بازیکن را در پایان فصل با اتمام قراردادش به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو سال گذشته وکیل خود را عوض کرد و ژرژ مندس ایجنت سرشناس را به عنوان وکیل جدید خود انتخاب کرد. مندس رابطه خوبی با لاپورتا دارد و هیچ بعید نیست که آسنسیو فصل اینده راهی نیوکمپ شود.

آسنسیو در سال 2014 مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما در آن زمان تیم کاتالان با محرومیت از خرید توسط فیفا مواجه شد. اسنسیو با توصیه همشهری خود رافا نادال به رئال مادرید پیوست و پس از مدتی حضور در اسپانیول و مایورکا در نهایت در سال 2016 به رئال مادرید ملحق شد. مارکو در شش سال و نیم اخیر توانسته سه بار با رئال مادرید قهرمان اروپا شود اما با توجه به این که قراردادش رو به پایان است، در تابستان می تواند از رئال مادرید جدا شود. این بازیکن از لیگ های انگلیس و ایتالیا نیز پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد که بارسلونا هم یکی از مشتریان جدی وی باشد. سالهاست که بازیکنی مستقیما بین رئال مادرید و بارسلونا جا به جا نشده است و حالا آسنسیو می تواند مسیر حضور در رقیب دیرینه را انتخاب کند.

4125