پست اینستاگرامی رونالدو پس از اولین بازی رسمی در النصر

پست اینستاگرامی رونالدو پس از اولین بازی رسمی در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی که چندی پیش به باشگاه النصر عربستان پیوست، اولین بازی خود را در تیم جدیدش انجام داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتبال عربستان، النصر و الاتفاق در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را النصر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند که در این بازی تالیسکا تک گل النصری ها را به ثمر رساند و باید دید که اولین گل رسمی رونالدو در النصر عربستان چه زمانی به ثمر می رسد.

کریستیانو رونالدو پس از بازی مقابل الاتفاق عربستان و انجام اولین بازی رسمی خود برای النصر، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" اولین بازی - اولین برد، آفرین بچه ها، از طرفداران برای حمایت باورنکردنی تشکر می کنم."

ستاره پرتغالی سالانه 200 میلیون یورو در النصر عربستان دریافت می کند و به این ترتیب فوتبال عربستان یک سرمایه گذاری بزرگ را روی او انجام داده است. بدون شک هیچ بازیکنی با افتخارات کریستیانو رونالدو تاکنون در فوتبال آسیا توپ نزده است و باید دید که شرایط برای رونالدو در فضای جدید به چه شکل پیش خواهد رفت.

النصر در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان است و می خواهد در این فصل به قهرمانی برسد.

1470