واکنش آرتتا به برد دقیقه آخری آرسنال مقابل منچستریونایتد

واکنش آرتتا به برد دقیقه آخری آرسنال مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستر یونایتد در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را آرسنال با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساند و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بسیار درخشان کار کرده است به طوری که اکنون شاگردان آرتتا در صدر جدول قرار گرفته اند و به نظر می رسد که با ادامه این روند بتوانند قهرمان این فصل از رقابت ها شوند.

میکل آرتتا پس از بازی درباره عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل منچستر یونایتد گفت:" ما خونسرد بودیم و بازی را مدیریت کردیم. هرگز شتاب‌زده عمل نکردیم. ما همیشه باور داشتیم که می‌توانیم برنده شویم. در محوطه جریمه خونسردی لازم را داشتیم ولی بارها توپ وارد دروازه نشد؛ خوشبختانه در انتهای کار بالاخره وارد دروازه شد."

سرمربی توپچی های لندن در ادامه افزود:" بهتر از این نمی‌شد. این که پس از دربی آمدیم و مقابل این تیم، چنین نمایشی ارائه کردیم، حس خوبی در مورد آینده به من می‌دهد. عملکرد تیم به ویژه در نیمه دوم خارق العاده بود. برنده شدن به این نحو، باعث دلچسب‌تر شدن آن هم می‌شود."

1471