عکس؛ پرواز بلند رونالدو روی گل سه امتیازی النصر

عکس؛ پرواز بلند رونالدو روی گل سه امتیازی النصر

پایگاه خبری فوتبالی - النصر موفق شد در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتبال عربستان، با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه خانگی خود یعنی مرسول پارک، الاتفاق را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی به طور ویژه ای مورد توجه قرار داشت چرا که در این دیدار کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را برای النصر عربستان انجام می داد. ستاره پرتغالی برای اولین بار در یک بازی رسمی پیراهن تیم عربستانی را بر تن کرد و دوران حرفه ای خود را در فوتبال عربستان استارت زد و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

کریستیانو رونالدو در این بازی موفق به گلزنی نشد اما روی گلی که النصر به ثمر رساند به طور غیر مستقیم تاثیر گذار بود. تک گل النصر در این بازی در دقیقه 31 توسط تالیسکا با ضربه سر به ثمر رسید. روی سانتری که عبدالمجید انجام داد، کریستیانو رونالدو پرواز بلندی انجام داد و مدافعان الاتفاق را با خود همراه کرد و تالیسکا موفق شد پشت سر رونالدو بدون هیچ مزاحمتی ضربه سر را بزند و دروازه را باز کند.

رونالدو به پرش ها و پرواز های بلند خود مشهور است و اکنون در بازی مقابل الاتفاق هم یکی از پرواز های بلند خود را به نمایش گذاشت.

1471