عکس؛ گرم کردن رونالدو برای اولین بازی‌اش در النصر

عکس؛ گرم کردن رونالدو برای اولین بازی‌اش در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 21 امشب به وقت ایران، تیم النصر عربستان به مصاف تیم الاتفاق می رود و به این ترتیب شاهد اولین حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم النصر عربستان خواهیم بود و ستاره پرتغالی برای اولین بار در تیم جدیدش به میدان می رود.

به گزارش فوتبالی، این بازی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ عربستان برگزار می شود و کریستیانو رونالدو که برای اولین بار در فوتبال عربستان در بازی دوستانه تیم منتخب النصر و الهلال با پاری سن ژرمن، پا به توپ شد، اکنون اولین بازی رسمی خود را برای تیم النصر انجام می دهد.

رونالدو وقتی که در منچستر یونایتد حضور داشت، گوشی تلفن همراه یکی از هواداران اورتون را شکست و به همین دلیل با 2 جلسه محرومیت مواجه شد. این محرومیت ها در فوتبال عربستان اعمال شدند چرا که کریستیانو رونالدو اقدام به ترک فوتبال انگلیس کرد. رونالدو دو بازی النصر مقابل الطائی و الشباب را از دست داد و اکنون مقابل الاتفاق به میدان خواهد رفت.

رونالدو پیش از شروع بازی تیمش مقابل الاتفاق عربستان، اقدام به آماده سازی و گرم کردن خودش کرد و به این ترتیب باید دید که عملکرد ستاره پرتغالی در شروع کارش در لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.

1471