تماس رونالدو با گزینه هدایت تیم ملی برزیل

تماس رونالدو با گزینه هدایت تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل به جستجو برای انتخاب مربی جدید خود ادامه می دهد و گزینه های متفاوتی را برای جام جهانی 2026 دنبال می کنند که لوئیز انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا یکی از اصلی ترین گزینه های آنهاست.

به گزارش فوتبالی، ادنالدو رودریگز رییس کنفدراسیون فوتبال برزیل قرار است که در روزهای آینده به اروپا سفر کند تا جانشین تیته در سلسائو را انتخاب کند. رییس کنفدراسیون فوتبال برزیل در نظر دارد که گزینه های مختلفی را زیر نظر بگیرد که کارلو آنچلوتی، پپ گواردیولا و لوئیز انریکه گزینه های مطرح شده هستند.

به نظر می رسد که لوئیز انریکه که در حال حاضر بدون تیم است، در دسترس ترین و محتمل ترین گزینه است. در حقیقت رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل و مالک باشگاه وایادولید قرار است که در نقش واسطه عمل کند و در جلسه با انریکه حضور خواهد داشت تا بتواند سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا را راضی کند تا هدایت پروژه تیم ملی برزیل را به عهده بگیرد.

آنچلوتی و گواردیولا گزینه های دیگر هستند که با توجه به این که با رئال مادرید و منچسترسیتی قرارداد دارند، جذب آنها دشوار و دور از دسترس است.  فدراسیون فوتبال برزیل در نظر دارد که استخدام جایگزین تیته را در یک ماه آینده نهایی کند.

4125