رئیس فدراسیون بسکتبال: تلاش می‌کنیم به جام‌جهانی برویم

رئیس فدراسیون بسکتبال: تلاش می‌کنیم به جام‌جهانی برویم

پایگاه خبری فوتبالی- جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون که امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد به پیگیری لیگ وابا اشاره کرد و گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.

به گزارش فوتبالی، رئیس فدراسیون بسکتبال در ادامه گفت: دو نماینده در این‌ مسابقات داریم که از عملکردشان راضی هستیم. خوب بودن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان به خاطر حضور ملی پوشان در این تیم ها، تیم ملی ایران را قوی‌تر می‌کند. 

وی با اشاره به در پیش بودن پنجره پایانی انتخابی جام جهانی ادامه داد: متاسفانه حامد حدادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، حامد وزنه سنگین و مهمی برای تیم ملی ایران است و قطعا غیبتش روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم. 

داوری همچنین در مورد اینکه هنوز ساخت و ساز خانه بسکتبال جدید در آزادی آغاز نشده است، گفت: آقای علیرضا دبیر در حال ساخت خانه کشتی است و به همین دلیل از زمین خانه بسکتبال به عنوان کارگاه استفاده کرده است. منتظر هستیم زمین خانه بسکتبال خالی شود تا کار ساخت و ساز را شروع کنیم. 

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه خانه بسکتبال جدید پروژه بزرگی است و یک اتفاق تاریخی برای این رشته خواهد بود، خاطرنشان کرد: نقشه‌ها و منابع لازم را تهیه و مشخص کرده‌ایم، احتمالا از اواخر سال که آقای دبیر زمین مد نظر ما را خالی کند، کار ساخت و ساز را شروع ‌می‌کنیم. 

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین در مورد ساخت زمین سه به سه گفت: می خواهیم یک زمین فضای باز برای بخش سه به سه نیز مهیا کنیم که نیاز مهمی است.

5960