پیروزی سخت و کم گل پورتو با حضور طارمی

پیروزی سخت و کم گل پورتو با حضور طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب هفته هفدهم لیگ پرتغال تیم فوتبال پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی سخت و کم گل دست یافت.  

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پورتو شب گذشته میهمان تیم ویتوریا گیمارش بود و با نتیجه ۱ بر صفر در این دیدار به پیروزی رسید. «ژائو ماریو» در این مسابقه در دقیقه ۴۷ تک گل پورتو را وارد دروازه گیمارش کرد. 

مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت اما بر خلاف مسابقات گذشته در گلزنی و ثبت پاس گل موفق عمل نکرد. طارمی در دقیقه ۸۸ هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت. مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۹۲ تعویض شد.   

اما این پیروزی باعث نشد تا جایگاه پورتو در رده سوم جدول تغییر کند چرا که براگا هم با پیروزی در بازی خود ۴۰ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به پورتو در رده دوم باقی ماند. 

همچنین تیم بنفیکا با نتیجه ۳ بر صفر تیم سانتاکلارا را از پیش رو برداشت تا با ۴۴ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه بدهد. یکی از گل های بنفیکا در این بازی توسط «راموس» به ثمر رسید تا این بازیکن در جدول گلزنان لیگ پرتغال هم فاصله خود را با مهدی طارمی بیشتر کند. راموس با ۱۲ گل در صدر است و طارمی با ۱۰ گل در رده دوم قرار دارد. تک گل پورتو را نیز ژائو ماریو  به ثمر رساند. 

وب سایت تحلیلی و آماری «گل پوینت» هم در پایان بازی پورتو با گیمارش «متئوس اوریبه» را با ۷.۳ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. طارمی هم با نمره متوسط ۵.۴ دومین بازیکن ضعیف پورتو بعد از تونی مارتینز بود.

5960