رضایت کلوپ از تساوی مقابل چلسی

رضایت کلوپ از تساوی مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اذعان کرد که آنچنان از کسب تساوی مقابل چلسی ناراحت نیست. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول که تا این لحظه فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است، امشب در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در خانه‌اش آنفیلد میزبان چلسی بود و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. یورگن کلوپ در پایان این بازی کلین‌شیت لیورپول مقابل چلسی را یک قدم کوچک در جهت درست ارزیابی کرد.

لیورپول بعد از بازی امشب در رتبه هشتم جدول قرار دارد و فاصله‌اش با نیوکسل که در رتبه چهارم ایستاده 9 امتیاز است. با این شرایط کسب سهمیه برای لیورپول بعید به نظر می‌رسد. کلوپ و شاگردانش امسال هم کار سختی در پیش دارند و در چمپیونزلیگ باید به مصاف رئال مادرید بروند.

یورگن کلوپ در پایان بازی در پاسخ به خبرنگاران با اینکه از عملکرد تیمش راضی نبود ولی گل نخوردن را یک قدم مثبت دانست.

او درباره بازی گفت: "ما در جریان مسابقه دقایق خوبی داشتیم، ولی نتوانستیم آنها را ادامه بدهیم. مجبوریم به قدم‌های کوچک رو به جلو دلخوش باشیم. در این بازی مقابل چلسی گل نخوردیم که اتفاق خوبی و قدمی در جهت درست است. در این بازی فرصت‌های خیلی زیادی خلق نکردیم، ولی فرصت داشتیم. در دفاع به جای اینکه ساختار منظمی داشته باشیم با شور دفاع کردیم. در نهایت از تساوی بدون گل راضی‌ام. باید واقعیت را قبول کرد. هر دو تیم خیلی تهاجمی بودند. در برخی دقایق بازی خیلی پرآشوب و به هم ریخته بود. ما باید روی بعضی جنبه‌های تیم کار کنیم."

"ما در نیمه اول خوب شروع کردیم. در آغاز نیمه دوم هم خیلی خوب بودیم. اینها خبرهای خوبی است. اگر بازی‌هایی که پارسال مقابل چلسی را یادتان باشد می‌دانید چه می‌گویم. دو فینال سال گذشته را می‌گویم. آنها بازی‌های متفاوتی نسبت به امشب بودند ولی در آن دو مسابقه هم لحظه‌‌هایی داشتیم که دو تیم به هم ریختند. برای همین است که می‌گویم این عملکرد مقابل چلسی عملکرد بدی نیست."

4416