واکنش سرمربی چلسی به تساوی مقابل لیورپول

واکنش سرمربی چلسی به تساوی مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و هیچکدام از دو تیم نتوانستند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، چلسی و لیورپول هر دو در اواسط جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و عملکردی که در این فصل از خود نشان داده اند، آنطور که باید و شاید نبوده است و اصطلاحا چنگی به دل نمی زند. اکنون این مساوی هم دردی از دو تیم دوا نکرد.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی درباره عملکرد شاگردانش در بازی مقابل لیورپول گفت:" عملکرد تیم خوب بود، از عملکرد و انرژی مان خوشحالم. مشخصاً خواهان پیروزی بودیم اما حداقل موفق به ثبت کلین شیت شدیم. رو به جلو پیش می رویم. در نیمه اول ما عالی بودیم و کمی بدشانس بودیم که موفق به گلزنی نشدیم. در کل انرژی خوبی داشتیم."

سرمربی چلسی درباره عملکردی که لیورپول در این بازی داشت نیز گفت:" آن ها نیمه دوم را عالی آغاز کردند. در کل، جدای از این که سه امتیاز را می خواستیم و موفق به کسب آن نشدیم، روز مثبتی بود. به دلایل مختلفی دوران سختی را سپری کرده ایم اما همیشه در کنار هم و آرام مانده ایم."

گراهام پاتر در ادامه افزود:" نتایج باب میل ما نیستند اما تیم می جنگد. از عملکرد، انرژی و روحیه تیم راضی هستیم. بازی در آنفیلد با توجه به کیفیت لیورپول آسان نیست. یک امتیاز کسب کردیم و در مسیری مثبت قدم برمی داریم."

1471