خمز: پنالتی؟ آن‌هایی که واقعی بودند نگرانم می‌کنند/ قدرت تیم به تعداد هوادارانش نیست

خمز: پنالتی؟ آن‌هایی که واقعی بودند نگرانم می‌کنند/ قدرت تیم به تعداد هوادارانش نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تراکتور می‌گوید فقط بازیکنانی که به قدرت تیم کمک می‌کند باید برای تیمش جذب شوند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و گل‌گهر امروز (شنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. پاکو خمز، سرمربی تراکتور درباره انجام تنها یک تعویض در این دیدار اظهار کرد: من بابت تعویض‌ها تصمیم می‌گیرم که چه زمانی انجام شود.

او درباره قضاوت داور دیدار تراکتور - گل‌گهر بیان کرد: ما می‌خواهیم به طور جدی روی آن کار کنیم ولی باید از این پس بیشتر کار کنیم که بازیکنانمان کارت بی‌مورد نگیرند. در این بازی تیم حریف هم اعتراض بی‌مورد داشت ولی قضاوت داور یکسان نبود.

سرمربی تراکتور درباره تمرکز نداشتن خط دفاعی تیمش و دادن پنالتی‌های پیاپی به حریفان گفت: آن خطاهایی که واقعا پنالتی باشد، نگرانم می‌کند. بعضی از آن‌ها پنالتی نبودند. با این حال خطای بازی امروز، پنالتی بود.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا امتیازاتی که از دست می‌دهد، او را نگران نمی‌کند، تصریح کرد: فکر کنم نمی‌دانید مقابل چه تیمی بازی می‌کردیم. به نظرم امروز امتیازی از دست ندادیم. من وقتی در اسپانیا بودم و با رئال مادرید و بارسلونا مساوی می‌کرد، جشن می‌گرفتیم. فکر می‌کنم با توجه به جایگاه گل‌گهر باید از این یک امتیاز خوشحال باشیم. بهتر یا بدتر بودن تیم‌ها به تعداد هوادارانشان نیست. تیم‌ها قوی‌تر و ضعیف‌تر هستند به خاطر بازیکنان و کادر فنی‌شان.

او افزود: به همین دلیل می‌گویم تک امتیاز مقابل گل‌گهر، از دست دادن امتیاز نیست. کما این که بازی خوبی انجام دادیم. دو گل دریافت کردیم ولی واکنش خوبی داشتیم و بازی را مساوی کردیم. حتی موقعیت پیروزی داشتیم. این که از دست دادن سه امتیاز نگران‌کننده است برای ماست نه برای شما که رسانه‌اید.

سرمربی تراکتور در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که با توجه به قرار گرفتن خط دفاعی این تیم به عنوان دومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر، چه برنامه‌ای برای تقویت آن دارد، توضیح داد: من می‌توانم راجع به زمانی که خودم آمده‌ام صحبت کنم. راجع به گذشته نمی‌توانم صحبت کنم. ما تلاش می‌کنیم این موضوع را حل کنیم ولی با توجه به پرس از بالا، ریسک بازی بالا می‌رود و ممکن است گل‌های بیشتری دریافت کنیم اما باید سعی کنیم گل‌های زده‌مان از گل‌های خورده‌مان بیشتر باشد.

خمز درباره لیست نقل و انتقالاتی‌اش به باشگاه تراکتور بیان کرد: من لیستی به باشگاه داده‌ام. یک هفته از پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده و باید برای جذب بازیکن تلاش کنیم. به باشگاه این را اعلام کرده‌ام، بازیکنانی که جذب می‌شوند باید بتوانند شرایط تیم را بهبود دهند. اگر نمی‌توانند این کار را بکنند، بازیکنی جذب نشود. اگر بازیکنی باشد که ببینیم می‌تواند شرایط ما را بهتر کند، به تراکتور می‌آوریم و اگر کسی نباشد، نمی‌آوریم. هنوز باشگاه نتوانسته با گزینه‌های خارجی مدنظر من به توافق برسد.

2636