رسمی؛ وینگر 20 ساله انگلیسی به چلسی پیوست

رسمی؛ وینگر 20 ساله انگلیسی به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - نونی مادوکه، وینگر 20 ساله انگلیسی که در تیم پی اس وی آیندهوون توپ می زد، به طور رسمی به تیم چلسی پیوسته است و به این ترتیب او را می توان دیگر خرید زمستانی آبی پوشان لندن پس از مودریک نامید.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که شرایط و اوضاع سختی که چلسی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر انگلیس تجربه کرده است، موجب شده تا مدیران این باشگاه به فکر خرید بازیکنانی جدید بیفتند تا بلکه بتوانند برای نیم فصل دوم، اوضاع را به سود خودشان برگردانند.

چلسی با این بازیکن قراردادی هفت و نیم ساله امضا کرده است. بستن قرارداد بلند مدت با بازیکنان یک ترفند ویژه است که با استفاده از آن می توان با قانون فیرپلی مالی کنار آمد. چرا که وقتی قراردادی بلند مدت بسته می شود، هزینه ای که برای خرید بازیکن صورت گرفته است، تقسیم بر تعداد سال های قرارداد بازیکن می شود و به این ترتیب آن هزینه صرف شده بسیار پایین می آید و با این ترفند می توان بازیکنان بیشتری خرید و سقف فیرپلی مالی را هم رعایت کرد. البته باید دید که چلسی به خاطر انجام این کار به دور زدن قوانین مالی متهم می شود یا خیر.

چلسی برای این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی زیر 21 ساله های انگلیس را هم دارد، 35 میلیون یورو به پی اس وی آیندهوون پرداخت کرده است که این رقم می تواند به 40 میلیون یورو هم برسد.

1470