اعلام پاداش مدال‌آوران مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی

اعلام پاداش مدال‌آوران مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی

پایگاه خبری فوتبالی- پاداش مدال آوران مسابقات کشتی رنکینگ‌دار کرواسی از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام گردید.

به گزارش فوتبالی، مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی از روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن در شهر زاگرب برگزار می‌شود. قرار است رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع به نمایندگی از کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها حضور یابند.

همچنین در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی نامدارانی مانند راوی کومار از هند، گنو پترواشویلی از گرجستان، حاجی‌علی‌یف از جمهوری آذربایجان، جی دن‌کاکس و کایل اسنایدر از آمریکا و سالکازانوف از اسلواکی حضور دارند.

بنا به اعلام اتحادیه جهانی کشتی، مدال‌آوران این دوره از رقابت‌ها مبلغ ۳۹۰ هزار فرانک سوئیس جایزه دریافت خواهند کرد. در رقابت‌های رنکینگ‌دار کرواسی به نفر نخست هر وزن یک هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس، مدال نقره ۷۵۰ و به دارندگان مدال‌های برنز هر کدام ۵۰۰ فرانک سوئیس پاداش پرداخت خواهد شد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین ۱۵۰ هزار فرانک سوئیس را برای بهترین کشتی‌گیر سال تصویب کرد که براساس عملکرد آنان در رقابتهای رنکینگ‌دار مشخص خواهد شد. این جایزه قرار است در پایان سال به ۳۰ کشتی‌گیر برتر اهدا شود.

براین اساس اولین مسابقه رنکینگ‌دار اول تا پنجم فوریه (۱۲ تا ۱۶ بهمن) در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود. دومین مسابقه رنکینگ‌دار هم ۲۳ تا ۲۶ فوریه (۴ تا ۷ اسفند) در قاهره مصر خواهد بود.

بیشکک قرقیزستان میزبان سومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در اول تا چهارم ژوئن ۲۰۲۳ است. چهارمین و آخرین مسابقه رنکینگ‌دار هم ۱۳ تا ۱۶ ژوئیه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

مسابقات رنکینگ‌دار با دو کیلوگرم ارفاق برگزار می‌شود.

6442