اولین صحبت‌های مهاجم هلندی پس از پیوستن به اتلتیکو مادرید

اولین صحبت‌های مهاجم هلندی پس از پیوستن به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای به طور رسمی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و به این ترتیب پرونده جدایی این مهاجم هلندی از بارسلونا به سرانجام خود رسید.

به گزارش فوتبالی، دپای در آخرین فصل قرارداد خود با بارسا قرار داشت و به همین دلیل آبی و اناری ها ترجیح دادند که پیش از آن که قرارداد او به اتمام برسد او را بفروشند.

دپای پس از پیوستن به اتلتیکو مادرید گفت:" اتلتیکو باشگاهی بزرگ با تاریخی باشکوه است. آن ها من را می خواستند و این مساله خیلی اهمیت دارد. با سرمربی راجع به احساسم در مورد پیوستن به تیم صحبت کردم. مربی از من خواست این جا را خانه خودم بدانم و هر چه سریع تر هماهنگ شوم. هیجان انگیز بود. سیمئونه به خاطر شور و حرارتش برای این باشگاه شناخته می شود. از من خواست هر چه سریع تر آماده شوم. همه چیز خوب و سریع پیش رفت. دیروز در تمرینات شرکت کردم که بسیار سنگین بود."

مهاجم هلندی در ادامه درباره این که آیا با کسی درباره پیوستن به اتلتیکو مادرید مشورت کرده است یا خیر، گفت:" با گریزمان قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید صحبت کردم. نکات خوبی راجع به باشگاه گفت. گفت بازیکنان تیم افراد خوبی هستند. همان طور که می گفت هم تیمی ها به خوبی به من خوشامد گفتند. احساس راحتی می کنم و از استادیوم جدید باشگاه لذت می برم."

1471