واکنش سیمئونه به جذب مهاجم بارسلونا

واکنش سیمئونه به جذب مهاجم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو، خرید ممفیس دیپای از بارسلونا را اتفاقی مثبت برای تیمش می داند و گفت که تلاش می کند او را به روزهای اوجش در لیون برگرداند.

به گزارش فوتبالی، هرچند هنوز انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید رسمی نشده ولی ستاره هلندی دیروز تست پزشکی داد و در تمرین اتلتیکو نیز حاضر شد. او جانشین ژائو فلیکس می شود که اخیرا قرضی به چلسی رفت. دیپای قراردادی دو سال و نیمه با اتلتیکو امضا خواهد کرد.

 

دیه گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در نشست خبری بازی با وایادولید و در مورد دیپای گفت: "بازیکنی به جمع ما اضافه می شود که انگیزه و اشتیاقی فراوان دارد و می خواهد به فرم خوب گذشته خود برگردد. من همه تلاشم را می کنم دیپای همان بازی های درخشانش در لیون را تکرار کند و به این امر خوشبینم. هم او چنین انگیزه ای دارد و هم ما. به عنوان یک مهاجم، دیپای هم می تواند در پست شماره 9 بازی کند و هم در کناره ها که از این حیث من را یاد دیه‌گو کاستا می اندازد. دیپای مهاجمی انفجاری با قدرت تمام کنندگی بالاست."

سیمئونه در مورد جدایی احتمالی یانیک کاراسکو و انتقالش به بارسا گفت: "این را باید از خودش سوال کنید. یانیک مثل همیشه در تمرین عالی بود و برای بازی فردا هم در دسترس است. دوست دارم زودتر پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شود و بدانم روی چه بازیکنانی می توانم حساب کنم."

4416