فاضلی: : "مجیدی فداکاری کرد/ لیگ برتر کیفیت بالایی ندارد"

فاضلی: : "مجیدی فداکاری کرد/ لیگ برتر کیفیت بالایی ندارد"

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: به خاطر محدودیتی که در لیست بود میثم مجیدی فداکاری کرد و به تیم کمک کرد چون تیم برایش اولویت داشت و به قشنگی از فوتبال خداحافظی نمود.

به گزارش فوتبالی، وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی برابر هوادار اظهار داشت: لیگ ما کیفیت بالایی ندارد. ما هم جزئی از این لیگ هستیم. پیشنهاد داریم که سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال کارگروهی تشکیل بدهند. چیزی شبیه به کمیته‌ی فنی یا علمی‌پژوهشی و این عزیزان بررسی کنند و آمار و ارقامی را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند

وی در ادامه افزود: ۷۰ درصد تیم‌های لیگ برتری میانگین گل زده‌شان زیر یک گل است(این آمار درست نیست). در تمام دنیا این آمارها در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد و می‌تواند کمک‌کننده باشد. روی مسائل علمی باید کار شود و در چنین شرایطی می‌توان به بهبود وضعیت لیگ کمک کرد. یکی از دلایل گل‌های کم رد و بدل شده نبود تماشاگران است و بحث‌های مدیریتی نیز دخیل است.

مربی تیم الومینیوم درباره‌ی دیدار با هوادار بیان داشت: درباره‌ی بازی فردا(شنبه) باید بگویم تیم هوادار جزو تیم‌های کمککننده به لیگ بوده است. آنها جوانگرایی انجام دادند. هفته‌ی قبل پیش از بازی جام حذفی از پیکان و هوادار نام بردم که در این امر پیش‌قدم بودند. امیدوار این‌جور تیم‌ها در لیگ‌مان بیشتر باشند. می‌دانیم بازی سختی داریم. می‌دانیم هوادار روی چه تاکتیک‌هایی اصرار دارد. با توجه به نتایج دیروز(پنجشنبه) حساسیت بازی بیشتر است. تلاش می‌کنیم تا سربلند بیرون بیاییم و بازیکنان شرایط را درک کرده‌اند. هوادار کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و ما سعی می‌کنیم نتیجه‌ی مورد نظر را به دست بیاوریم.

وی درباره‌ی خداحافظی میثم مجیدی و اینکه او می‌خواست مقابل استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کند تصریح کرد: میثم برای فوتبال استان مرکزی زحمت زیادی کشیده است. او در گذشته هم از خودگذشتگی داشته است. برای او خوشحالم که به خاطر تیمش تصمیم گرفت روز بازی با گل‌گهر از فوتبال خداحافظی کند. به خاطر محدودیتی که در لیست بود او فداکاری کرد و به تیم کمک کرد چون تیم برایش اولویت داشت و به قشنگی از فوتبال خداحافظی کرد. میثم در آینده هم به استان مرکزی کمک می‌کند و فعلا استراحت خواهد داشت و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فاضلی در پایان راجع به کم‌گل بودن بازی‌ها گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که وقتی عقب هستیم نتیجه را برگردانیم یا وقتی جلو هستیم از گل زده محافظت کنیم یا گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. این‌ها به شرایط لیگ هم برمی‌گردد. تیم‌ها وقتی یک گل می‌زنند به لاک دفاعی فرو می‌روند. شرایط ذهنی و روحی و روانی تیم‌ها و فشاری که روی کادرفنی هست هم به این قضیه دامن می‌زند.

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و آلومینیوم فردا از ساعت ۱۴ در تهران برگزار می‌شود.

2636