ابراز بی‌اطلاعی خمز از مدت دوری عباس‌زاده

ابراز بی‌اطلاعی خمز از مدت دوری عباس‌زاده

پایگاه خبری فوتبالی – میزان مصدومیت محمد عباس‌زاده آقای گل لیگ برتر و دوری او از میادین، همچنان مشخص نیست.

به‌ گزارش فوتبالی، ابتدا در نشست خبری قبل بازی تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی بود که پاکو خمز سرمربی تراکتور اعلام کرد محمد عباس‌زاده مصدوم است و قادر نخواهد بود تیمش را در این جدال حساس همراهی کند.

بعد از این بازی، پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص کرد که آقای گل لیگ برتر احتمالا سه هفته الی یک ماه دور از میادین خواهد. البته مدیررسانه تراکتور در ادامه این موضوع را تکذیب کرد و عنوان داشت شاید مهاجم قائمشهری به همین بازی مقابل گل‌گهر نیز برسد!

موضوعی که ناراحتی عباس‌زاده را در پی داشت و این مهاجم گلزن در اظهارنظری ضمن گلایه از مدیر رسانه تراکتوری‌ها گفت که منتظر اظهارنظر پزشک سرخ‌پوشان خواهد ماند.

همین ناراحتی کافی بود تا رسانه رسمی باشگاه تراکتور برای اولین بار به این موضوع بپردازد و مصاحبه‌ای از قول آقای گل لیگ برتر منتشر کند. مهاجم مازنی در این گفتگو ضمن تکذیب دوری چندماهه خود که در یکی از رسانه‌ها عنوان شده بود، دوباره مدعی شد پزشک تیم‌ باید نظر نهایی را در رابطه با وی اعلام کند.

موضوعی که درنهایت در نشست خبری پاکو خمز قبل از بازی برابر گل‌گهر نیز مطرح شد تا سرمربی اسپانیایی در این رابطه توضیح دهد. پاکو در پاسخ به چرایی مصدومیت عباس‌زاده و میزان دوری وی از میادین اظهار داشت: باید ببینیم که عباس‌زاده چه زمانی می‌تواند دوباره برگردد. کسی در این اتفاق مسئولیتی ندارد و در بازی چنین اتفاقاتی می‌افتد. میزان دوری وی نیز هنوز مشخص نیست.

1997