چرا آنچلوتی به ستاره برزیلی تیمش تذکر جدی داد؟

چرا آنچلوتی به ستاره برزیلی تیمش تذکر جدی داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید در این مرحله از رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری موفق شد مقابل ویارئال کامبک بزند و در نهایت ویارئال را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، این بازی البته یک حاشیه عجیب و غریب هم برای رئال مادرید داشت و آن هم این بود که آنچلوتی پس از این که رودریگو را در دقیقه ۵۶ با مارکو آسنسیو تعویض کرد، به سراغ او رفت و یک تذکر جدی به ستاره برزیلی تیمش داد.

کارلو آنچلوتی پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره این که چرا به سمت رودریگو رفته و به او یک تذکر جدی داده است، گفت:« چیز مهمی نبود. او پس از تعویض با من دست نداد چون فکر کنم فراموش کرد. دست دادن ها بی معنی نیست. به او گفتم هنگام تعویض، دست دادن با من را فراموش نکند.»

در واقع به نظر می رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همواره مراقب این قضیه است که برای تیمش ایجاد حاشیه نشود و به همین دلیل از رودریگو خواسته است که حتما پس از تعویض شدن با او دست بدهد.

رئال مادرید در این روز ها فشار های زیادی را تحمل می کند و به همین دلیل آنچلوتی به دنبال این است که این فشار ها را از روی تیمش بردارد.

1470