امیر علیه صفرهای تاریخی در قلعه آشنا

امیر علیه صفرهای تاریخی در قلعه آشنا

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر به دنبال به ثمر رساندن اولین گل و کسب نخستین برد خود در تبریز خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از جدال‌های حساس اولین هفته دور برگشت لیگ‌ برتر، تراکتور در تبریز باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. مسابقه‌ای که باتوجه به شرایط جدولی اهمیت خاص خود را دارد؛ جایی که گل‌گهر نمی‌خواهد باتوجه به پیروزی بزرگ‌ سپاهان برابر استقلال با رقبای صدر جدولی فاصله ایجاد کند و تراکتور هم با سرمربی جدید خود به دنبال جاه‌طلبی در نیم‌فصل دوم است.

با اینکه سیرجانی‌ها در بازی رفت توانستند با نتیجه دو بر یک از سد سرخ‌ها بگذرند ولی تیم تحت امر امیر قلعه‌نویی برای کسب پیروزی مجدد و دبل حریف، با یک مانع تاریخی روبه‌رو است.

سرمه‌ای پوشان سیرجانی هیچ‌گاه در تاریخ لیگ‌برتر نتوانسته‌اند تراکتور را در تبریز شکست دهند و حتی موفق به باز کردن دروازه میزبان خود نیز نشده‌اند تا قلعه‌نویی در شهری که خاطرات تلخ و شیرین زیادی از کار در آن دارد، به دنبال خلق اولین‌ها و پاک کردن صفرهای تاریخی گل‌گهر باشد.

اما علاوه بر قلعه‌نویی و کادر وی، سه تن از بازیکنان گل‌گهر نیز سابقه بازی در تراکتور را دارند. محسن فروزان، مهدی تیکدری و رضا شکاری سه بازیکن تیم سیرجانی هستند که روزهای پر فراز و نشیبی را در تبریز گذراندند. در جمع تراکتوری‌ها هم محمد آقاجان‌پور سابقه بازی در گل‌گهر را دارد که از قضا آخرین نقل‌وانتقال بین دو تیم نیز مربوط به اوست. مدافع کناری تراکتور در تیم جدید خود روزهای به مراتب بهتری را نسبت به زمان حضور در اردوی سیرجانی‌ها تجربه می‌کند.

1997