طارمی به پرسپولیس بر نمی‌گردد

طارمی به پرسپولیس بر نمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- اگر طارمی قرارداد خود با پورتو را تمدید کند، این بازیکن در این تیم پرتغالی به فوتبال خود پایان می دهد و بازگشت او به پرسپولیس برای خداحافظی از فوتبال صحت ندارد. 

به گزارش فوتبالی، برخلاف پیش بینی ها با بازشدن پنجره‌ی زمستانی فوتبال اروپا مهدی طارمی پورتو را ترک نکرد.

این در حالی است که پیش از آغاز پنجره زمستانی رسانه‌های اروپایی از پیشنهاد متعدد تیم‌های اروپایی برای خرید مهدی طارمی خبر دادند اما هیچ‌یک از پیش‌بینی‌ها در مورد ستاره تیم ملی فوتبال ایران به حقیقت تبدیل نشد و همان‌طور که باشگاه پورتو وعده داده بود، مهدی طارمی را حفظ کرد.

آبولا در تازه‌ترین خبر از پیشنهاد باشگاه پورتو برای تمدید قرارداد مهدی طارمی صحبت کرده است. الیته این خبر، خبر تازه‌ای نیست. حال که باشگاه پورتو از پیشنهادات برای فروش مهدی طارمی استقبال نکرده به دنبال تمدید قرارداد این مربی است.

طبیعی است همه سیاست‌های باشگاه برای فروش بازیکن و کسب در آمد نباشد چرا که تیم برای نتیجه‌گیری نیاز به حفظ بازیکنان باکیفیت دارد و فروش مهدی طارمی که وارد سن ۳۱ سالگی شده، نمی‌تواند در آمد زیادی داشته باشد. اما به طور حتم حفظ این بازیکن می‌تواند خواسته‌های فنی تیم را در خط حمله برآورده کند.

خبرهای رسیده از پرتغال نشان می‌دهد مهدی طارمی هم با این پیشنهاد موافق است. او که یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد این قرارداد را به مدت ۳ فصل دیگر تمدید خواهد کرد و این بدین معنی است که مهدی طارمی به فوتبال خود در پرتغال و پورتو پایان می‌دهد و بحث بازگشت او به پرسپولیس برای آویزان کردن کفش‌ها صحت ندارد.

2636