صعود سخت یوونتوس به مرحله بعدی جام حذفی ایتالیا

صعود سخت یوونتوس به مرحله بعدی جام حذفی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله دوم از رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، یوونتوس و مونزا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را یوونتوس با نتیجه 2 بر 1 به سود خود به پایان رساند و موفق شد راهی دور بعدی این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس که به نظر می رسد در رقابت های سری آ ایتالیا در این فصل کم کم امید های خود را برای قهرمانی از دست داده است، اکنون به رقابت های جام حذفی ایتالیا به چشم یک هدف اصلی نگاه می کند چرا که آلگری می خواهد با قهرمان شدن در این تورنمنت، انتقاد ها را از خودش دور کند.

گل اول این بازی را مویس کین در دقیقه 8 به ثمر رساند و به این ترتیب یووه خیلی زود از حریف خود پیش افتاد. این بازی در ورزشگاه آلیانس شهر تورین برگزار می شد و بیانکونری ها در این بازی میزبان بودند.

در دقیقه 24، مونزا موفق شد گل خورده را جبران کند و توسط ماتیا والوتی به گل رسید و بازی را یک بر یک مساوی کرد. بیانکونری ها پس از مساوی شدن بازی تلاش زیادی کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند و در نهایت در دقیقه 78 توسط فدریکو کیه زا روی پاس الکس ساندرو گل برتری را زدند و با پیروزی دو بر یک به دور بعدی صعود کردند.

تماشای خلاصه بازی یوونتوس 2-1 مونزا

1470