کامبک رئال مادرید مقابل ویارئال و صعود به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا

کامبک رئال مادرید مقابل ویارئال و صعود به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساند و موفق شد به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید این بازی را خوب شروع نکرد و دو گل دریافت کرد اما در ادامه کار به خودش آمد و موفق شد به سبک کامبک هایی که در فصل قبل می زد، نتیجه را جبران کند و در نهایت سه گل بزند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

اتین کاپو در این بازی در دقیقه 4 موفق شد گل اول تیم ویارئال را به ثمر برساند. پاس این گل را جرارد مورنو داد. در واقع رئال مادریددر همان ابتدای بازی در زمین حریف غافلگیر شد. در ادامه کار در دقیقه 42، ساموئل چوکوئزه گل دوم ویارئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید در آستانه حذف قرار داشت اما آنچلوتی در نیمه دوم توانست تیم خود را متحول کند و سه گل به ثمر برساند. گل اول را وینیسیوس جونیور در دقیقه 57 روی پاس دنی سبایوس به ثمر رساند. گل دوم توسط ادر میلیتائو در دقیقه 69 زده شد و گل سوم را هم دنی سبایوس روی پاس آسنسیو در دقیقه 86 وارد دروازه ویارئال کرد.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 3 - 2 ویارئال

1470