پاریسن ژرمن 5 - تیم منتخب النصر و الهلال 4/ گلزنی مسی و رونالدو در نبرد ریاض

پاریسن ژرمن 5 - تیم منتخب النصر و الهلال 4/ گلزنی مسی و رونالدو در نبرد ریاض

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی دوستانه و تشریفاتی میان پاری سن ژرمن و تیم منتخب النصر و الهلال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بار دیگر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود پاری سن ژرمن خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو چندی پیش به النصر عربستان پیوست و به این ترتیب دوران حرفه ای او در فوتبال عربستان آغاز شد. یک بازی تبلیغاتی میان دو تیم بزرگ شهر ریاض و پی اس جی تدارک دیده شد که این بازی امشب برگزار شد و در آن پی اس جی موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد.

رونالدو و مسی هر دو در این بازی 60 دقیقه بازی کردند و هر دو هم گلزنی کردند. در حقیقت نیمه اول این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت که لیونل مسی در این نیمه یک گل به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو هر دو گل تیم منتخب النصر و الهلال را در این نیمه وارد دروازه پی اس جی کرد. گل اول رونالدو در این بازی از روی نقطه پنالتی بود.

دیگر گل ها را در این دیدار، برای پاری سن ژرمن، مارکینیوس، سرخیو راموس، کیلیان امباپه (از روی نقطه پنالتی) و اکیتیکه به ثمر رساندند. برای تیم منتخب النصر و الهلال هم علاوه بر رونالدو، این تالیسکا و جانگ بودند که گل های دیگر این تیم را به ثمر رساندند.

تماشای خلاصه بازی پاری سن ژرمن و منتخب النصر و الهلال

1470