کریم باقری: فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد

کریم باقری: فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: تیم ما برای دیدار با ذوب‌آهن آماده است چون روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده است.                

به گزارش فوتبالی، کریم باقری، در ادامه این نشست خبری اظهار کرد: با تیم ذوب‌آهن بازی داریم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. همیشه بازی‌های ما مقابل ذوب‌آهن خوب بوده است. مهم سه امتیاز است و امیدوارم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. آقای تارتار در این مدت تیم خوبی با ذوب‌آهن درست کرده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

باقری درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جذب مهاجم برزیلی گفت: باشگاه دنبال این مساله است و دنبال گزینه مد نظر خود هستیم. امیدوارم به زودی این اتفاق رقم بخورد که از بازیکن خوب خارجی هم استفاده کنیم و مسیر خود را ادامه دهیم.

مربی پرسپولیس درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جذب دوباره بشار رسن گفت: فکر نمی‌کنم درست باشد.

باقری درباره هجمه‌هایی که به گل‌محمدی در صدا و سیما صورت گرفته است نیز خاطرنشان کرد: تنها آقای گل‌محمدی نبودند. آقای علی دایی هم بوده‌اند. این اتفاق چند وقت است که تکرار می‌شود. در صدا و سیما و بسترهای دیگر این اتفاق افتاده ولی ما نباید زیاد به آن توجه کنیم.

او افزود: از این دست اتفاقات متاسفانه رقم خورده است و هر کسی که از جایی دلخور است و قهر می‌کند، به فوتبالیست‌ها و به بزرگان فوتبال گیر می‌دهد. دفعه قبل آقای گل‌محمدی بود و دو مرتبه است که به آقای دایی توهین می‌کنند. نمی‌دانم مقصودشان چیست اما اگر از این‌ها بگذریم بهتر است و نباید خیلی به آن‌ها توجه کنیم. این دوستان به اندازه کافی از طریق آقای گل‌محمدی و آقای دایی و بقیه معروف شده‌اند و ما دیگر توضیح ندهیم بهتر است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ و عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: این صحبت‌ها کهنه شده است. من هم مثل بقیه بازی‌ها را دیدم و نظر خاصی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که تیم ملی با اسکوچیچ می‌توانست بهتر عمل کند؟ گفت: اگر هم می‌توانست دیگر نشد، آن بنده خدا را کنار گذاشتند و یک گروه جدید آوردند. ما هم مثل بقیه بازی‌ها را دیدیم و زیاد درباره تیم ملی صحبت نمی‌کنیم.

باقری درباره تاثیرات اشتباهات داوری و لزوم حضور VAR گفت: در همه جای دنیا، اشتباه وجود دارد. وقتی که خودمان بازی می‌کردیم، اشتباه داشتیم و داور هم اشتباه می‌کند و دلیل نمی‌شود همه چیز را گردن داور بیندازیم. ما هم از VAR می‌توانیم استفاده کنیم اما به خاطر بودجه یا مسائل دیگر، فعلا این سیستم نیامده است. امیدوارم این سیستم هر چه سریع‌تر بیاید تا داوران راحت‌تر قضاوت کنند و تیم‌ها هم ضرر نکنند.

کریم باقری در خصوص نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها ادامه داد: مدتی است که این مساله وجود دارد و تماشاگران حضور ندارند اما ورزش و فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد و من شخصا لذتی از فوتبال نمی‌برم. ما در استادیوم خالی بازی می‌کنیم و در این وضعیت چه نتیجه بگیریم یا نگیریم، لذتی ندارد.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن دفاعی بازی می‌کنند، گفت: در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن، حریف دفاعی بازی نکرد. ذوب‌آهن هجومی هم بازی می‌کند. ما بازی سختی داریم چون حریف نیز به دنبال امتیاز است.

او درباره غایبان پرسپولیس و در پاسخ به این سوال که آل‌کثیر و دیاباته هم می‌توانند بازی کنند؟ گفت: ما مصدوم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم. آل‌کثیر و دیاباته هم تمرین می‌کنند و با صلاحدید سرمربی، اگر لازم باشد، به میدان می‌روند.

باقری درباره جدایی پاکدل از پرسپولیس و احتمال جدایی سیامک نعمتی گفت: فعلا وضعیت نعمتی نهایی نشده اما پاکدل از جمع ما جدا شده است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. با اینکه این بازیکن کم بازی کرد اما تمام تلاش خود را انجام داد و مجموعه پرسپولیس برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

5960