وایرال شدن فحاشی آنتونی به گلزن منچستریونایتد

وایرال شدن فحاشی آنتونی به گلزن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز و آنتونی دو ستاره منچستریونایتد شب گذشته در بازی شیاطین سرخ و کریستال پالاس درگیری لفظی شدیدی با هم داشتند.

به گزارش فوتبالی،  یک پاس اشتباه در فاز هجومی باعث شد تا فرناندز و آنتونی درگیری لفظی شدیدی با هم داشته باشند. البته هواداران کریستال پالاس که نظاره گر این اتفاق بودند، سعی کردند که دو مهاجم حریف را مورد تمسخر قرار بدهند.لبخوانی صحبت های آنتونی نشان می دهد که او  به برونو فرناندز فحاشی می کند و ستاره پرتغالی را با لفظ "حرامزاده" مورد خطاب قرار می دهد.

البته درگیری لفظی این دو تاثیری در ادامه جریان بازی نداشت. در حقیقت برونو فرناندز روی پاس اریکسن توانست برای منچستریونایتد گلزنی کند که بعد از این گل، آنتونی مثل بقیه هم تیمی ها به سمت هافبک پرتغالی رفت و او را در آغوش گرفت تا بدین ترتیب این دو با هم آشتی کنند. منچستریونایتد دقیقه 91 گل خورد تا شانس کسب پیروزی و صعود به رتبه دوم جدول را از دست بدهد. بدین ترتیب بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

یونایتد امیدوار است که در بازیهای بعدی دوباره بتواند به روند خوبش برگردد. آنها با هدایت تن هاگ هفته های خوبی را داشته اند و پس از چندین سال در حال قدرت نمایی در فوتبال انگلیس هستند.

4125