رونالدو در جستجوی آشپز برای عمارت 32 میلیون یورویی

رونالدو در جستجوی آشپز برای عمارت 32 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو تا سال 2025 با النصر عربستان قرارداد دارد اما خودش را برای دوران بعد از بازنشستگی اماده می کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی امیدوار است که همه چیز در عمارتی که برای زمان بازنشستگی آماده کرده، خوب پیش برود. این عمارت 32 میلیون یورو ارزش دارد و در منطقه کینتا دامارینیا در پرتغال قرار گرفته است که کریستیانو پس از بازنشستگی از فوتبال به همراه جورجینا رودریگز و فرزندانش در ان جا اقامت خواهد داشت. 

کریستیانو سعی کرده که بهترین امکانات ممکن را برای این عمارت اماده می کند که یک باغ بزرگ، یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز، یک سالن بدنسازی، دو سالن ماساژ و یک پارکینگ با گنجایش 20 خودرو بخشی از امکانات این عمارت بی نظیر هستند.

البته دیلی میل گزارش داده است که رونالدو برای پیدا کردن آشپز مقیم در این عمارت به مشکل خورده است. در حقیقت توقعات رونالدو از یک آشپز بسیار بالا است چرا که انتظار دارد که آشپزی که استخدام می شود بتواند غذاهای سنتی پرتغالی و غذاهای بین المللی نظیر سوشی را بپزد. رونالدو هزینه زیادی برای ساخت اشپزخانه داشته است که آشپز در آن جا می تواند تمامی امکانات و محصولات لازم را در اختیار داشته باشد تا انواع و اقسام غذاها را بپردازد. رونالدو برای آشپز مد نظرش حقوق ماهانه 5200 یورو را تعیین کرده است.

4125