دردسر بزرگ منچستریونایتد پس از تساوی مقابل کریستال پالاس

دردسر بزرگ منچستریونایتد پس از تساوی مقابل کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد فقط دو امتیاز مقابل کریستال پالاس از دست نداد، بلکه آن‌ها نمی توانند از وجود کاسمیرو برای دیدار بسیار حساس مقابل آرسنال بهره‌مند شوند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد در سلهرست پارک مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی با گل برونو فرناندز تا دقیقه 90+1 به سود یونایتد در جریان بود تا اینکه اولیسه با یک سوپر گل همه چیز را برابر کرد تا شیاطین سرخ فقط با 1 امتیاز به منچستر بازگردند. 

اما این تنها بدشانسی یونایتد در دیدار امشب نبود. 10 دقیقه قبل از گل کریستال پالاس، کاسمیرو به دلیل خطا روی ویلفرد زاها، پنجمین کارت زرد این فصلش را دریافت کرد و دیدار حساس مقابل آرسنال صدرنشین را از دست داد.

یونایتد می توانست با پیروزی در دیدار دیشب، فاصله با آرسنال را با یک بازی بیشتر به 6 امتیاز کاهش بدهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان شان را هم برای دیدار یکشنبه شب همراه نخواهند داشت. احتمالا تن هاگ در این دیدار از اسکات مک‌تامینی به جای کاسمیرو در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد و این هافبک برزیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیتش، در دیدار چهارشنبه شب مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه به ترکیب تیمش برمی گردد.

4416