واکنش تن هاگ به تساوی دقیقه آخری مقابل کریستال پالاس

واکنش تن هاگ به تساوی دقیقه آخری مقابل کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد می گوید که آن‌ها باید از تساوی مقابل کریستال پالاس چیزهای زیادی یاد بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد در سلهرست پارک مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی با گل برونو فرناندز تا دقیقه 90+1 به سود یونایتد در جریان بود تا اینکه اولیسه با یک سوپر گل همه چیز را برابر کرد تا شیاطین سرخ فقط با 1 امتیاز به منچستر بازگردند. 

تن هاگ بعد از پایان بازی گفت: "فکر می کنم که ما خیلی خوب بازی را کنترل کرده بودیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. نمی خواهم بگویم عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم، اما نسبتاً خوب بودیم. نبض بازی را در اختیار داشتیم، اما می توانستیم در نیمه دوم بیشتر گل بزنیم. اگر بازی 2-0 می شد دیگر پالاس نمی توانست کاری بکند. باید از این بازی درس های زیادی بگیریم و همچنین همیشه برای زدن گل بیشتر تلاش کنیم."

"محرومیت کاسمیرو در دیدار مقابل آرسنال؟ کاسمیرو به خاطر غریزه‌اش کارت گرفت. او توپ را از دست داد و موقعیت خطرناکی برای پالاس شکل گرفت. او اجازه نداد که پالاس کاری بکند و به همین خاطر کارت گرفت. ما آخرین بار توانستیم بدون کاسمیرو آرسنال را شکست دهیم و برای این بازی نیز باید چنین کاری بکنیم."

4416