واکنش سرمربی میلان به شکست سنگین مقابل اینتر در سوپرکاپ ایتالیا

واکنش سرمربی میلان به شکست سنگین مقابل اینتر در سوپرکاپ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا، اینتر و میلان در عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را اینتر با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند و میلان در این بازی شکست سختی را متحمل شد و نتوانست کاری را از پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی سرمربی میلان پس از شکست سنگین تیمش در این بازی گفت:" واضح است که این شکستی دردناک بود. جامی است که ما می‌ خواستیم آن را ببریم اما فصل هنوز منتظر ماست و باید به آن برگردیم."

پیولی در ادامه افزود:" از نظر روحی بهترین دوران خود را پشت سر نمی گذاریم، اما باید بهتر عمل کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها راه جلو رفتن این است که بهتر کار کنیم و سطح خود را بالا ببریم."

سرمربی میلان درباره عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:" نیمه اول مطمئناً در حد میلان ظاهر نشدیم و اشتباهات زیادی داشتیم. ما از شروع نیمه دوم تلاش کردیم، اما آنقدر تلاش نکردیم که شایسته نتیجه بهتری باشیم. از کیفیت بازیکنانم آگاه هستم و انتظار این اشتباهات فردی را از آنها ندارم. تلاش می کنیم تا به عنوان یک تیم متحد بمانیم و در مجموع فشار ناشی از فقدان نتیجه گیری را حس می کنیم. تیم از قدرت کافی برای واکنش نشان دادن به شرایط برخوردار است."

1470