غیبت مهاجم پرحاشیه در تمرین بارسلونا

غیبت مهاجم پرحاشیه در تمرین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای مهاجم هلندی بارسلونا روز چهارشنبه در تمرین این تیم حضور پیدا نکرد.

به گزارش فوتبالی، ممفیس که قصد جدایی از بارسلونا را دارد، با غیبت در تمرین امروز به شدت ژاوی هرناندز را عصبانی کرد و این مربی انتقادهای تندی را در کنفرانس مطبوعاتی از این مهاجم داشت.بازیکن هلندی به علت غیبت در تمرین امروز احتمالا با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

دپای هر روز به ترک بارسلونا نزدیک تر می شود. مهاجم هلندی قصد دارد که به مدیران بارسا فشار بیاورد تا اجازه پیوستنش به اتلتیکو مادرید را صادر کنند و برای این کار تصمیم گرفته که در تمرینات حاضر نشود تا مدیران تیم کاتالان را مجبور کند که اجازه جدایی او ار صادر کنند.

ممفیس تصمیم گرفته که به درگیری مستقیم با مدیران بارسلونا روی بیاورد و به همین خاطر در تمرین امروز حضور پیدا نکرد. در حال حاضر بارسا دو گزینه برای جدایی ممفیس تعیین کرده است: اولی دریافت پنج تا هفت میلیون یورو و دومی معاوضه با یانیک کاراسکو. در غیر این صورت اجازه جدایی مهاجم هلندی را صادر نخواهند کرد.

در هر صورت به نظر می رسد که ممفیس به هیچ وجه نمی خواهد در بارسلونا بماند و به همین خاطر است که تصمیم گرفته تمرینات را تحریم کند تا ژاوی و مدیران بارسا را وادار کند که اجازه جدایی او را در همین زمستان صادر کنند.

4125