چالش ستاره سابق تیم ملی آلمان: دویدن بدون پیراهن در برف!

چالش ستاره سابق تیم ملی آلمان: دویدن بدون پیراهن در برف!

پایگاه خبری فوتبالی - آندره شورله در حالی که فقط  30 سال سن داشت و از نظر بدنی هنوز می توانست زمان بیشتری بازی کند، در سال 2020 تصمیم به بازنشستگی از فوتبال گرفت.

به گزارش فوتبالی، شورله حالا 30 ساله است. او پس از دوره کرونا تصمیم گرفت که در تیم اسپارتاک مسکو بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کند.  شورله اما بعد از بازنشستگی خود نیز از ورزش دور نبوده است و به سراغ چالش های غیرممکن رفته است، چالش هایی که شاید انجام آن از پس کمتر کسی بربیاید. یکی از این چالش ها دویدن در کوه های برفی بدون پیراهن و در دمای منفی 19 درجه سانتی گراد است. شورله در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:"این سخت ترین چالش ذهنی و بدنی بوده که داشته ام. در آخرین دقایق نمی توانستم چیزی را احساس کنم اما باید چیزی را درون خود پیدا می کردم تا به جلو حرکت کنم. این تجربه را هرگز از یاد نخواهم برد."

بازیکن سابق ماینز، لورکوزن، چلسی، ولفسبورگ، فولام، اسپارتاک مسکو و بروسیا دورتموند بدین ترتیب حسابی بدنش را به چالش کشید. وی افزود:" دما منفی 19 درجه سانتی گراد بود، باد با سرعت صد کیلومتر بر ساعت مستقیم به صورت ما می وزید، باران و برف می بارید. فهمیدم که بدنم قوی تر از چیزی است که تصور می کردم."

شورله در جام جهانی 2014 برزیل توانسته بود به قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند.

4125