چرا کوتی رومرو، توی صورت امباپه جشن گرفت؟

چرا کوتی رومرو، توی صورت امباپه جشن گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - کوتی رومرو مدافع تاتنهام که با تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی قطر شده، در این باره که چرا پس از گل مسی در وقت اضافه توی صورت کیلیان امباپه خوشحالی کرده، توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، کوتی رومرو در مصاحبه با رادیو دی اسپورتس بیان کرد:" گل را توی صورت امباپه جشن گرفتم چرا که انزو فرناندز با او صحبت کرده بود و برخورد بسیار بدی انجام داده بود. در آن زمان تصمیم گرفتم که توی صورت امباپه به خاطر گل لئو خوشحالی کنم."

آرژانتین در ضربات پنالتی بر فرانسه غلبه کرد و کوتی رومرو در گفتگو با مارسلو بندتو بیان کرد:"پنالتی لئو را دیدم، تنها چیزی بود که در ضربات پنالتی دیدم. بعد از آن دیگر هیچ کدام از پنالتی ها را ندیدم چرا که زانو زده بودم و داشتم  دعا می کردم. حالا هر روز صحنه های فینال را می بینم. همیشه دوست داشتم که در فینال مقابل فرانسه بازی کنم چرا که قهرمان جام جهانی بودند و دوست داشتم شکستشان بدهیم."

ملی پوش آرژانتینی در تمجید از لیونل مسی گفت:" از نظر فوتبالی می دانیم که مسی چه توانایی هایی دارد. از نظر من و خیلی ها بهترین بازیکن تاریخ است. سادگی و تواضع فوق العاده ای دارد و همین مسئله کار را سخت تر می کند. لیونل اسکالونی؟ اگر دست من باشد تا آخر عمر با او قرارداد امضا می کنم. با تمام وجود طرفدارش هستم و بهترین مربی ایست که داشته ایم."

4125