بازگشت مربی تیم ایتالیایی 48 ساعت پس از اخراج شدن!

بازگشت مربی تیم ایتالیایی 48 ساعت پس از اخراج شدن!

پایگاه خبری فوتبالی - اگر بخواهیم لفظ "دمدمی مزاج" را توصیف کنیم، باید به دنیلو لرولینو مالک باشگاه سالرنیتانا در لیگ ایتالیا اشاره کنیم.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه و ساعاتی بعد از شکست سالرنیتانا مقابل اتالانتا با نتیجه هشت بر دو، این باشگاه تصمیم گرفت که داویده نیکولا مربی خود را ازدواج کند. شرایط سالرنیتانا به عنوان باشگاهی که برای بقا در لیگ ایتالیا تلاش می کند، زیاد بد نیست چرا که 9 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند اما شکست سنگین باعث شد تا رای به اخراج مربی خود بدهند. آنها حالا تصمیم گرفته اند که  مربی اخراجی خود را برگردانند.

جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده است که مذاکرات باشگاه سالرنیتانا با مربیان دیگر جواب نداده است. رافا بنیتز پیشنهاد آنها را رد کرد و دی آورسا و یاچینی گزینه های دیگری بودند که در موردشان توافق حاصل نشد. حالا نیکولا تنها 48 ساعت پس از اخراج خود تصمیم به بازگشت گرفته است. نیکولا فصل گذشته توانست به شکل معجزه آسیایی سالرنیتانا را در سری آ حفظ کند چرا که تا پیش از ملحق شدنش به تیم، آنها در آستانه سقوط بودند. حالا به نظر می رسد که این مربی همچنان قرار است که هدایت همین تیم را به عهده داشته باشد!

4125