دبیر: کشتی فرنگی باید قهرمان مسابقات صربستان شود

دبیر: کشتی فرنگی باید قهرمان مسابقات صربستان شود

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون کشتی با ملی پوشان فرنگی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا دبیر در این جلسه خطاب به ملی‌پوشان کشتی، گفت: در کمپ تیم‌های ملی همه چیز به بهترین نحو مهیا و آماده شده تا تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دهید. مرحله اول را پشت‌سر گذاشتید و مرحله دوم مسابقات رنکینگ کرواسی است. همه شما برای من یکسان هستید تا در کنار تشک با همه شما رفیق هستم اما روی تشک خودتان باید کشتی بگیرید.

دبیر به بازی‌های آسیایی و پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۳ بلگراد اشاره کرد و گفت: درست است که این دو مسابقه در شهریور و مهر ماه برگزار می‌شود ولی از الآن کار شروع شده و باید با تمام وجودتان تلاش کنید.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی فرنگی در سال گذشته می‌توانست قهرمان جهان شود، افزود: این تیم باید در سال ۲۰۲۳ در صربستان قهرمان جهان شود چون لیاقتش را دارد. در فدراسیون، کشتی آزاد و فرنگی نداریم ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم و تنها یک کشتی داریم و هرچه کشتی آزاد دارد باید فرنگی هم داشته باشد و هر چی کشتی فرنگی دارد آزاد هم باید داشته باشد و در نهایت هدف همه ما خوشحال کردن مردم است.چ

رقابت‌های رنکینگ‌دار کرواسی روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد که ۱۸ فرنگی‌کار در ۹ وزن به این مسابقات اعزام خواهند شد. تیم منتخب ایران در این پیکارها تنها در وزن ۹۷ کیلوگرم نماینده‌ای ندارد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از ۲۰ دی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی آغاز شده و ۳۰ دی به پایان می‌رسد.

6442