صعود لیورپول به دور بعدی جام حذفی انگلیس با برد خفیف

صعود لیورپول به دور بعدی جام حذفی انگلیس با برد خفیف

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت های جام حذفی انگلیس، در ورزشگاه مالینیو، ولورهمپتون و لیورپول به مصاف هم رفتند و در نهایت لیورپول موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ که در این روز ها در لیگ برتر انگلیس حال و روز خوشی ندارند اکنون به دنبال این هستند که بتوانند در رقابت های جام حذفی انگلیس پیش بروند و در این تورنمنت به قهرمانی برسند.

کلوپ گفته بود که تا وقتی که او را اخراج نکنند، قصد ندارد لیورپول را ترک کند و به نظر می رسد که او می خواهد تا جایی که امکان دارد در لیورپول بماند. اکنون تیم او یک پیروزی کسب کرده است و به این ترتیب تا حدودی انتقاد ها را از خودش دور می کند.

لیورپول در این بازی در دقیقه 13 توسط هاروی الیوت موفق شد یک گل زیبا به ثمر برساند و از حریف خود پیش بیفتد. لیورپول که در این بازی میهمان بود توانست تا پایان بازی این تک گل را حفظ کند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و راهی دور بعدی شود.

این بازی یک بازی تکراری بود چرا که در بازی قبلی لیورپول مقابل ولورهمپتون مساوی کرده بود و اکنون در بازی تکراری موفق شد به پیروزی برسد و صعود کند.

تماشای سوپرگل لیورپول به ولورهمپتون

1470