تن هاگ فرداشب به خرید جدیدش بازی می‌دهد؟

تن هاگ فرداشب به خرید جدیدش بازی می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ووت وگهورست، خرید جدید باشگاه منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود و شیاطین سرخ این بازیکن را به طور قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفتند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد، شیاطین سرخ در ماه ژانویه به دنبال جذب یک مهاجم بودند و در نهایت مهاجم تیم ملی هلند را جذب کردند. وگهورست تا پایان فصل به عنوان قرضی در جمع شیاطین سرخ حضور خواهد داشت و باید دید که اولین بازی اش را چه زمانی انجام می دهد.

فردا شب (چهارشنبه) منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس می رود. اریک تن هاگ درباره احتمال حضور وگهورست در این بازی گفت:" باید در این باره فکر کنم. باید شرایط را در نظر گرفت. البته شناخت خوبی از کریستال پالاس دارم چون در پیش فصل هم مقابل‌شان بازی کردیم و می‌دانم که چه نوع تیمی هستند. تا این لحظه هنوز ترکیب را برای این بازی آماده نکرده ام."

در واقع باید دید که شرایط برای آنتونی مارسیال به چه شکل خواهد بود. رونالدو با جدایی از جمع شیاطین سرخ موجب کم شدن تعداد مهاجم های شیاطین سرخ شد. البته تن هاگ پس از رفتن رونالدو به خوبی توانسته است تیم را مدیریت کند و منچستر یونایتد نتایج خوبی گرفته است.

1471