گزارش/ یک اتفاق عجیب در فدراسیون فوتبال؛ ایمیل‌هایی که گم می‌شوند!

گزارش/ یک اتفاق عجیب در فدراسیون فوتبال؛ ایمیل‌هایی که گم می‌شوند!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با فارس، از یک ماجرای مهم پرده برداشت و از گم شدن برخی ایمیلهای فدراسیون خبر داد اما ماجرای گم شدن ایمیل‌های مربوط به فدراسیون فوتبال ایران چیست؟

به گزارش فوتبالی، اولین خبرگزاری که به این ماجرا پرداخت خبرگزاری آنا بود. بر اساس این خبر عجیب، برخی از اعضای فدراسیون فوتبال از دو سال پیش متوجه شدند که بعضی از ایمیل هایی که از ارگان های مختلف به آنها ارسال می شود بدون اینکه در صندوق ورودی ایمیل ها( INBOX) قرار بگیرد به طور مستقیم در صندوق پاک شده ها قرار می گیرد و همین باعث می شود برخی از دستورالعمل ها در مورد مسابقات مختلف دیرهنگام به اطلاع اعضای فدراسیون فوتبال برسد!

آنا نوشته این اتفاق، زمانی بیشتر حساس‌برانگیز شد که ایمیل‌های مربوط به حضور تیم ملی در جام جهانی قطر هم به دست کسانی که داخل فدراسیون بودند، نرسید تا فدراسیون فوتبال مجبور شود از پلیس فتا بخواهد به این موضوع ورود کند. سوال فدراسیون از پلیس فتا هم این بود که آیا مشکلات فنی باعث این اتفاق شده یا گم شدن ایمیل‌ها، ناشی از یک خرابکاری عمدی در فدراسیون است؟

امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، ماجرای ایمیل‌ها را تایید کرده و گفته است:" این موضوع جزو اتفاقات عجیب و غریبی است که در 2 سال اخیر در فدراسیون فوتبال تکرار شده است. به همین دلیل ریاست فدراسیون به کمیته حراست فدراسیون دستور پیگیری داد. حراست فدراسیون هم جلساتی را برگزار و برنامه‌ریزی کرد که چرا در این دو سال چنین اتفاقی رخ داده است. البته موضوع از نهادهای ذی‌ربط نیز در حال پیگیری است." 

باید دید ماجرا فنی است یا عمدی. اینکه ایمیلها خود به خود حذف می شوند یا اینکه کسی آنها را حذف می کند؟

1984