بازیکن بارسلونا که از نظر اسکالونی باید پاسپورت آرژانتینی بگیرد

بازیکن بارسلونا که از نظر اسکالونی باید پاسپورت آرژانتینی بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت که دوست داشته که به پدری ستاره بارسلونا پاسپورت آرژانتینی بدهد تا این بازیکن بتواند در ترکیب تیم قهرمان جام جهانی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، اسکالونی در سالهای اخیر موفقیت های بی نظیری را در تیم ملی آرژانتین داشته که اوج این موفقیت ها مربوط به قهرمانی در مسابقات قطر بود. آرژانتین پس از 36 سال قهرمان جام جهانی شدند که در ضربات پنالتی توانستند فرانسه را شکست بدهند. آرژانتین جدا از مسی توانست پدیده هایی نظیر انزو فرناندز و الکسیس مک آلیستر را به دنیای فوتبال معرفی کند.

حالا اسکالونی مصاحبه ای با رادیو کادنا کوپه داشته و در مورد دو هافبک بارسلونا یعنی پدری و گاوی صحبت کرده است. سرمربی تیم ملی آرژانتین بیان کرد:"دوست دارم که به پدری پاسپورت آرژانتینی بدهم. نمی دانم که در تیم ما فیکس خواهد بود یا نه اما او را انتخاب می کنم. بارسلونا تیم خوبی است. خریدهای خیلی خوبی داشته اند و در سطح قهرمانی لالیگا هستند.

پدری اخیرا در بازی بارسلونا و رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای داشته است اما به نظر می رسد که اسکالونی هم تیمی او را ترجیح می دهد. مربی 44 ساله در ادامه بیان کرد:" جام جهانی شبیه یک فیلم و یک مسیر فوق العاده بود. کلید کل تورنمنت این بود که از آن لذت ببریم. می دانستیم که چقدر مشکل بود و هر کسی می توانست آن را ببرد. تا دقیقه 80 بازی با فرانسه همه چیز برای ما عالی بود اما بعد از آن شرایط متفاوت بود. حیف شد که در 90 دقیقه قهرمان نشدیم چرا که  ناعادلانه بود که فرانسه کار را به تساوی بکشاند. صحبت های تیمی در پایان وقت قانونی خیلی احساسی بود."

4125