سپهر روزی طلب: شجاعی کاری کرد که رونالدو انجام داد!/ مجبوریم در هوادار بمانیم

سپهر روزی طلب: شجاعی کاری کرد که رونالدو انجام داد!/ مجبوریم در هوادار بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم هوادار به شکل جالبی به حضور مسعود شجاعی در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سپهر روزی طلب درباره تمرینات تیم هوادار بعد از صعود این تیم در جام حذفی اظهار داشت: بعد از چند روز تعطیلی تمرینات ما برای نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز شده است. امیدوارم هر بازی نتیجه بگیریم و به خوبی کار را جلو ببریم.

وی در خصوص وضعیت زمین تمرین تیم هوادار که شرایط خوبی ندارد گفت: زمین تمرین خوب الان در تهران نیست. تیم‌های شهرهای دیگر به تهران آمدند و زمین‌های خوب را گرفتند به طوری که ما در به در به دنبال زمین تمرینی می‌گردیم. در این زمین شرایط آن قدر بد بود که نمی‌توانستیم دو تا پاس به هم بدهیم. دیروز در زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم. 

کاپیتان تیم هوادار درباره روند تیم هوادار تصریح کرد: شرایط ما خوب است. در جام حذفی نتیجه خوب گرفتیم. برای لیگ هم برنامه خوبی داریم و می‌خواهیم امسال را با رتیه تک رقمی به پایان ببریم. 

روزی طلب افزود: بیشتر بازیکنان ما قرارداد 2 ساله داریم و مجبوریم در این تیم بمانیم.

وی در مورد حضور مسعود شجاعی در تیم هوادار گفت: مسعود شجاعی برای همه شناخته شده است. او سالها کاپیتان تیم ملی بوده و در باشگاه‌های بزرگی توپ زده. او مثل کریس رونالدو که النصر رفته شجاعی هم شخصیت خوبی به باشگاه ما می‌دهد. امیدوارم در تیم ما بزرگی و آقایی کرده و به تیم ما کمک کند.

2636