اتلتیکو مادرید رقم درخواستی بارسلونا برای مهاجم هلندی را نپذیرفت

اتلتیکو مادرید رقم درخواستی بارسلونا برای مهاجم هلندی را نپذیرفت

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای در حال حاضر 6 ماه تا پایان قراردادش با آبی و اناری ها باقی مانده است و اگر بارسلونا می خواهد از فروش این بازیکن مبلغی گیرش بیاید باید در همین ژانویه کار فروش او را یکسره کند در غیر این صورت این بازیکن به صورت آزاد از جمع آبی و اناری ها جدا می شود.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید یکی از مشتری های مهاجم هلندی بارسلونا است. البته به نظر می رسد که روخی بلانکو ها به هر قیمتی نمی خواهند ممفیس دیپای را جذب کنند چرا که آن ها در مذاکره با بارسلونا، رقمی که باشگاه بارسلونا خواسته بود را رد کرده اند.

به گفته GOL، بارسلونا از باشگاه اتلتیکو مادرید، رقم 7 میلیون یورو را برای ممفیس دیپای خواسته است که البته باشگاه اتلتیکو مادرید هم این رقم را نپذیرفته است و به این ترتیب انتقال دیپای به اتلتیکو مادرید به بن بست رسیده است.

بارسلونا همچنین علاقه مند بوده که بازیکنی مثل یانیک کاراسکو را وارد این معامله کند و او را به بارسلونا بیاورد اما سران باشگاه اتلتیکو مادرید با چنین چیزی مخالف هستند چرا که دیگو سیمئونه به کاراسکو اعتقاد دارد و او را از مهره های کلیدی تیم خود می داند.

1471