عکس؛ موهای تراشیده بازیکنان تیم انگلیسی به احترام بازیکن بیمار

عکس؛ موهای تراشیده بازیکنان تیم انگلیسی به احترام بازیکن بیمار

پایگاه خبری فوتبالی - کل بازیکنان تیم بریستول روورز تصمیم گرفتند که موهایشان را بتراشند تا از هم تیمی خود نیک اندرتون حمایت کنند.

به گزارش فوتبالی، اندرتون دچار نوع بدخیمی از سرطان استخوان شده است و بیماری وی در ماه ژولای تشخیص داده شد. در آن زمان تیم بریستول با غلبه بر اسکونتورپ توانسته بود صعودش به لیگ دسته بالاتر را قطعی کند. این مدافع 26 ساله دو ماه بعد از تشخیص پزشکان اعلام کرد که عمل جراحی خارج کردن تومور از بدنش موفقیت آمیز بوده است. در ماه دسامبر اعلام شد که اندرتون باید چندین ماه تحت شیمی درمانی قرار بگیرد چرا که مشخص شد که تومور داخل پایش بدخیم تر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید.

اندرتون گفته است که از زمان تشخیص سرطانش، با حمایت "خارق العاده ای" مواجه شده است و روز دوشنبه وقتی که فهمید کل هم تیمی هایش در حمایت از او موهایشان را تراشیده اند، به گفته خودش کلمه ای برای توصیف این لحظه پیدا نکرد.

بازیکنان و سرمربی بریستول روورز یعنی جوئی بارتون تصمیم گرفتند که موهایشان را بتراشند و از این طریق برای کمک به هم تیمی خود پول جمع کنند. اندی دونی، مدیر رسانه ای باشگاه بریستول روورز از این کمپین خیریه حمایت کرد و گفت که کمک هایی را از جانب کل جامعه فوتبال دریافت کرده است.

4125