پادشاه لیگ اروپا در خطر سقوط به لیگ دسته دو

پادشاه لیگ اروپا در خطر سقوط به لیگ دسته دو

پایگاه خبری فوتبالی - سویا که در سالهای اخیر یکی از باشگاه های قدرتمند لالیگا بوده و رکورد دار قهرمانی در لیگ اروپا است، در این فصل شرایط وحشتناکی داشته و خطر سقوط به لیگ دسته دو اسپانیا را حس می کند.

به گزارش فوتبالی، سویا در این فصل اصلا شرایط خوبی نداشته و شرایط برایشان در خطر است. در حقیقت باشگاه آندلوسی یکی از شناخته شده ترین باشگاه های فوتبال اسپانیا است.  آنها در تاریخشان فقط یک بار در سال 1946 قهرمان لالیگا شده اند. این باشگاه با شش قهرمانی در لیگ اروپا عنوان پادشاه این تورنمنت را دارد.

سویا فصل گذشته زیر نظر لوپتگی عملکرد قابل قبولی داشت و به رتبه چهارم لالیگا رسید اما در این فصل عملکرد جالبی نداشته اند و در حال حاضر در میان بیست تیم لالیگا در رده نوزدهم هستند و خطر سقوط را به صورت جدی حس می کنند.

لوپتگی پس از پنج شکست در هشت بازی در ماه اکتبر اخراج شد اما اوضاع این تیم با هدایت خورخه سمپائولی نیز بهتر نشده است. سویا از هفده بازی لالیگایی خود فقط سه تا را برده و هشت تا را باخته است. آنها دو برابر بیشتر از کل فصل گذشته خود شکست خورده اند و هیچ بعید نیست که با روند کنونی خود سقوط کنند.  این باشگاه در گروهش در لیگ قهرمانان اروپا نیز پس از منچسترسیتی و دورتموند سوم شد و راهی مرحله راهیابی به لیگ اروپا شد.

مدیران سویا حس می کنند که تیمشان به یک شوک نیاز دارد و به همین خاطر به اخراج سمپائولی فکر می کنند.

4125