گزارش ویژه/ چرا پرونده پوشاک در باشگاه پرسپولیس پیگیری نشد؟

گزارش ویژه/ چرا پرونده پوشاک در باشگاه پرسپولیس پیگیری نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چه کسانی مقصر پرونده منتسب به تولیدی پوشاک علیه باشگاه پرسپولیس هستند؟

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که به خاطر شکایت واسطه پیشین شرکت آل‌اشپورت از باشگاه پرسپولیس و گرفتن رای 27 میلیاردی علیه این باشگاه، قرمزها را با دردسر بزرگی مواجه کرده است.

شخصی که موفق شد ابتدا حساب باشگاه پرسپولیس را ببندد، در دادگاه ادعای طلب 27 میلیارد تومانی از این باشگاه کرده بود. 

دادگاه هم باتوجه به مستندات، رای را علیه باشگاه پرسپولیس صادر و به مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود برای تجدیدنظرخواهی فرصت 20 روزه دارند. 

با این وجود مدیران وقت باشگاه پرسپولیس روی این پرونده درخواستی ندادند تا در نهایت حکم قطعی از طرف دادگاه و علیه باشگاه پرسپولیس صادر شود.

شاکی منتسب به تولیدی پوشاک فعلا توانسته 13 میلیارد تومان از حساب باشگاه پرسپولیس خارج کند و حالا به دنبال دریافت 14 میلیارد تومان مابقی حکمی است که بعد از چند سال انتظار از دادگاه دریافت کرده است.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است این فرد در زمان مدیریت علی اکبر طاهری پیگیر این شکایت بوده اما در دوران مدیران بعدی این پرونده حقوقی از سمت باشگاه پیگیری نشده که شاید به دلیل مشغله های حقوقی زیاد باشگاه بوده است. در واقع اگر پیگیری بیشتری انجام می شد، شاید می شد از صدور چنین حکمی جلوگیری کرد اما این اتفاق نیفتاده است.

روایت دیگری هم وجود دارد. اینکه معاونت‌های حقوقی وقت باشگاه پرسپولیس هم از این پرونده بی‌خبر بوده اند و به همین دلیل مدیران عامل وقت هم متوجه این قضیه نشده‌اند.

در حالی که داستان این پرونده در زمان رضا درویش رسانه‌ای شده، اما این مدیرعامل هم تا زمان بسته شدن حساب باشگاه در جریان این پرونده قرار نداشته و حال در تلاش است بتواند با ارائه مدارک و مستندات، بتواند شرایط را عوض کند.

گزارش از سورنا روانبخش

7655